donderdag 19 december 2013

Kerstster

Voor de kerst heb ik voor mijn moeder en mijn schoonmoeder kerststerren gemaakt. Ik heb een patroon gebruikt van hobbyoutlet en daar deze sterren meegemaakt. Het ziet er ingewikkeld uit. Maar het is zeer gemakkelijk te maken. Ik heb zilver en rood papier gebruikt en goud en zilverpapier. Beide afgewerkt met sneeuwsterren van zwart glitter papier en strass steentjes.
Ik doe met deze sterren mee aan Challenge 17 van Miekelotte is challenging you mee:  Maak een kerstornament.


Groetjes Tanja

3 opmerkingen:

  1. Het ziet er inderdaad ingewikkeld uit hoor maar wel heel erg leuk zo. Bedankt dat je meedoet met de challenge van Miekelotte.
    Groetjes, Karin Vink DT-team Miekelotte is Challenging You

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Tanja, kijk daar wordt een mens nou vrolijk van ... jouw prachtige kerststerren! Wat een leuk idee om er verschillende kleuren voor te gebruiken. Ik vind ze echt prachtig! Bedankt dat je met deze creaties mee wilt doen aan Miekelotte is Challenging You.Groetjes, Vera (DT Miekelotte)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kerst sterren zijn dat, ziet er ingewikkeld uit maar o zo mooi.
    Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.
    Lieve groetjes Aya
    Fijne feestdagen en een Gelukkig Nieuwjaar.

    BeantwoordenVerwijderen