maandag 10 februari 2014

Cadeauenvelop

Voor Challenge 97 voor het Marianne Design Challenge Blog word gevraagd om een cadeauenvelop te maken. Met tenminste drie Marianne Design artikelen erop.
Nou heb ik de komende week verschillende verjaardagen dus komt dat goed uit. Deze envelop heb ik voor mijn nicht gemaakt die alweer 16 wordt. En wat doen die meiden het liefst ? Shoppen voor kleren. Vandaar dat ik dit soesje heb gebruikt met haar armen vol tassen. 
Ik heb de LR 0155 rand gebruikt als sluiting van de envelop en sierranden. Ook de ovale mal en takjes zijn van Marianne Design.
Nu nog wat geld in de envelop en dan is hij voor mijn nicht. Hoop dat ze er blij mee is. ( in ieder geval met het geld )
Groetjes Tanja



7 opmerkingen:

  1. Hoi Tanja,.Wat een prachtige snoezige kaart. Leuk gemaakt. Mooie bloemen toef. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kado envelop!!
    Bedankt voor het meedoen met de challenge
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt, heel leuk gecombineerd allemaal.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke, gezellige envelop.
    Leuk dat je met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige cadeauenvelop heb je gemaakt .
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.

    Gr,Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat Tanja met het winnen met deze leuke kaart bij MD challenge! Ik ben maar gelijk je volger geworden.
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tanja,
    gefeliciteerd met je 2e prijs bij Marianne Design Challenge 97!
    (de snoesjes doen het goed)
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen