dinsdag 14 januari 2014

Winter

Deze keer heb ik voor twee challenges een winterkaart gemaakt. En wel voor:

Marianne Design challenge 95 Thema winter

Miekelotte is challenging you challenge 18 Thema winter

Ik heb hiervoor een stempelafdruk van Don en Daisy ingekleurd met aqua markers. Ik had deze stempel laatst gewonnen bij de Marianne Design Club. Alsmede het designpapier wat ik heb gebruikt op de kaart. Dat kwam nu mooi uit. Ook het frame, de sneeuwpop en de sneeuwsterren zijn van MD
Nou Don staat in de sneeuw. Wij kunnen er alleen nog maar van dromen!


8 opmerkingen:

  1. Hoi Tanja wat een leuke winterse kaart heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gemaakt Tanja.
    Echt winter met de sneeuwsterren en de sneeuwpop.
    Zou het er hier ook nog van gaan komen?
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne
    MD challengeblog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super winters kaartje met toch hele warme kleuren. Bedankt dat je meedoet met de challenge van Miekelotte.
    Groetjes, Karin DT-team Miekelotte is Challenging You.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Tanje, ik ben altijd weer benieuwd wat je zult gaan maken. Dat kwam mooi uit zeg die gewonnen spulletjes! Het is een heel vrolijke winterkaart geworden. Stiekem ben ik wel blij dat er geen sneeuw ligt; ik vind het er nu te laat voor ..... Bedankt dat je meedoet met Miekelotte is Challening You. Groetjes, Vera (DT Miekelotte)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie winterse kaart!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie winterkaart in warme winterkleuren.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende winter kaart heb je gemaakt voor onze challenge Tanja.
    Leuk dat je weer meedoet
    Groetjes Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaart, bedankt voor het meedoen aan de MD challenge.

    Groetjes Hanny.
    MD blog.

    BeantwoordenVerwijderen